Iprom

V Sloveniji investicije v digitalno oglaševanje v letošnjem letu višje za 25 odstotkov
Računalniške novice
sobota, 30. marec 2019 ob 13:10
V letu 2019 bodo oglaševalci v Sloveniji investicije v digitalno oglaševanje povečali za 25 odstotkov, v povprečju pa bodo tej obliki komuniciranja namenili 290.000 evrov, največ sredstev...
 
WEBSI Spletni prvaki 2019
Računalniške novice
sreda, 27. marec 2019 ob 08:00
V torek, 12. marca so se odprle prijave za 8. edicijo prestižnega tekmovanja digitalnih projektov: WEBSI Spletni prvaki. Organizator, Zavod WEBSI, bo tako že osmič zapored izpostavil digitalne...
 
Kako se digitalnega oglaševanja lotevajo slovenska podjetja?
Svet kapitala
ponedeljek, 25. marec 2019 ob 20:15
V letu 2019 bodo oglaševalci v Sloveniji investicije v digitalno oglaševanje povečali za 25 odstotkov, v povprečju...
 
Tudi v Sloveniji rastejo investicije v digitalno oglaševanje
Reporter
ponedeljek, 25. marec 2019 ob 14:39
Oglaševalci v Sloveniji bodo letos investicije v digitalno oglaševanje povečali za 25 odstotkov, v povprečju pa bodo tej obliki komuniciranja...
 
Tudi v Sloveniji več denarja v digitalno oglaševanje
Dnevnik
ponedeljek, 25. marec 2019 ob 14:25
Oglaševalci v Sloveniji bodo letos investicije v digitalno oglaševanje povečali za 25 odstotkov, v povprečju pa bodo tej obliki komuniciranja namenili 290.000 evrov, kaže raziskava, ki sta jo...
 
Tudi v Sloveniji več denarja v digitalno oglaševanje
Politikis
ponedeljek, 25. marec 2019 ob 13:02
Oglaševalci v Sloveniji bodo letos investicije v digitalno oglaševanje povečali za 25 odstotkov, v povprečju pa bodo tej obliki komuniciranja...
 
Tudi v Sloveniji več denarja v digitalno oglaševanje
Krizno ogledalo
ponedeljek, 25. marec 2019 ob 12:58
Oglaševalci v Sloveniji bodo letos investicije v digitalno oglaševanje povečali za 25 odstotkov, v povprečju pa bodo tej obliki komuniciranja...
 
<< Začetek < Nazaj 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian